Dag 7! - Reisverslag uit Castleknock, Ierland van Lisa Willems - WaarBenJij.nu Dag 7! - Reisverslag uit Castleknock, Ierland van Lisa Willems - WaarBenJij.nu

Dag 7!

Blijf op de hoogte en volg Lisa

03 Februari 2013 | Ierland, Castleknock

Zondag 3 Februari.

Today we went to an other shopping centre. Anne was going with us, she wants to show this centre. It was a big centre and very modern. We have walked around the centre en drank a cup of hot chocolate. It was really nice and we enjoyed it.

Vervolgens heeft Anne ons in het centrum van Dublin afgezet omdat Marco en ik graag naar het National Historic Museum of Ireland wilde. Je hoeft er niet voor te betalen om naar binnen te gaan dus dachten wij dat het een klein museum was. Dit hadden we erg onderschat. Wat we dachten dat klein was, was in werkelijk heeeeeeeel groot. Alleen de binnenplaats al, het leek net of we op de binnenplaats waren van het huis van de President. Eenmaal de ingang van het museum gevonden wisten we niet waar we moesten beginnen haha. Je hebt maar liefst 3 verdiepingen en heel veel verschillende ruimtes met exposities. Het begon van het begin van Ierland, oorlogen, kamers van verschillende jaren, kleding, sieraden, zilver, aisan art en nog veel meer. Er staan foto's van het museum bij dit verslag dus dan krijgen jullie een beetje een indruk. Wij vonden het erg interessant. Je krijgt hierdoor veel te weten over Ierland en wat het verschil is tussen vroeger en nu. Volgens mij hebben we er ongeveer 2,5 uur rondgelopen, gelezen, foto's gemaakt en natuurlijk gekeken. Echt heel erg indrukwekkend. We wilde vandaag ook nog naar de Guiness fabriek gaan maar dit zat er niet meer in. Maar zeker iets om het volgende weekend te gaan doen. Verder hebben we vandaag niet zo veel meer gedaan. Ik heb wat voorbereidingen getroffen voor de stage die vanaf morgen gaat beginnen en daarnaast begonnen aan het eerste boek van "vijftig tinten grijs". Vanavond ga ik niets meer doen, lekker nog even relaxen en op tijd slapen zodat ik morgen op en top mezelf op stage kan tonen!

Ik weet niet hoeveel tijd ik vanaf volgende week ga hebben voor mijn verslagen, ik hoop er nog iedere dag eentje te kunnen schrijven want ik vind het natuurlijk erg leuk om ze te schrijven en om jullie op de hoogte te houden. Maar aangezien ik stage moet lopen tot 22:00 uur en dan pas rond 23:00 uur thuis zal zijn weet ik niet of ik iedere avond nog achter de laptop ga kruipen! Maar anders komt er zeker aan het eind van de week een verslagje en daarin zal ik dan vertellen wat ik de dagen heb gedaan:)

Ik wens jullie nog een hele fijne zondag avond!!

Dikke knuffel

  • 03 Februari 2013 - 21:44

    Tante Nelly:

    He Lisa, wat leuk dat Anne met jullie mee is gegaan. Jullie hebben het enorm getroffen met haar.
    Al bij al heb je een leuk weekend gehad en nu op naar je eerste volle week stage lopen.
    Natuurlijk snappen we dat het nu lastiger is om iedere avond nog een verslag te schrijven.Stort je eerst maar volledig op de stage en dan horen we later je verhalen wel.
    Lisa veel succes met je stage,
    slaap lekker, groetjes Xx

  • 03 Februari 2013 - 22:23

    Papa En Mama:

    Hallo Lisa,
    Wat ben je toch een bezige bij. Kon je het toch niet laten om ook deze dag weer met ons te delen? Lief van Ann dat ze met jullie op stap is gegaan. Gezellig ook. Het National Historic Museum is beslist een aanrader als wij je komen opzoeken. Inmiddels zijn wij er wel achter dat een weekend lang niet genoeg is om alles te zien, haha. Dat het vanaf morgen lastiger wordt om ons iedere dag op te hoogte te houden, is te begrijpen. Als je zo laat "thuis" komt, moet je ook even de dag laten bezinken. We weten dat je het erg leuk vindt om de verslagen te schrijven, maar denk nu eerst aan jezelf. Jou kennende zijn we gauw genoeg weer bijgepraat. Rustig aan en geniet van de aankomende stageweek.
    Lieverd, heel veel succes deze dagen. Toi toi toi.
    Sleep wel. Xxxx

  • 03 Februari 2013 - 22:23

    Janny:

    Hallo lieve Lisa,

    Vind het keileuk om je verslagen te lezen en de foto s te zien.
    Je hebt al heel wat gezien in zo n korte tijd, mooi toch.

    Veel plezier met Christian van 50 tinten.

    Succes en veel plezier. xxxx

  • 04 Februari 2013 - 06:10

    Marja:

    Hoi die Lisa.

    Je eerste week zit erop. Leuk om al die verhalen te lezen. Allemaal spannende indrukken. Die nemen ze in iedergeval niet meer van je af. Knus kamertje heb je ook gekregen. Het begin was in iedergeval goed.
    Heb genoten van je reisverslagen maar zekers ook van de foto's. Wat heeft dublin toch veel verschillende gezichten. Veel plezier de komende week en succes. Maar vooral GENIET ervan.

    Marja

  • 04 Februari 2013 - 12:30

    Elena:

    heeey meisss, hoe is het!? ik zie dat je het daar egt geweldig hebt! leuk om te horen hoor!
    ben ook wel echt heel jaloerss hihi, blijven schrijven!! vind het geweldig om te lezen en had zooo graag mee gewild! maar echt leuk ook de stage en hoe je ze beschrijft ! de jongeren het land en de verschillende dingen,vett buiten dat ook zeker leuk dat je alle stages mag proberen en kan wisselen naar een paar weken zo zie je van alles wat en leer je het meest! nog niet heel veel regen gehad? is meestal daar wel vandaar hihi. ik miss je wel heeel erg hoor was al lekker onderdeel van ons (clubje) HIHI maar ben blij om te horen dat je het daar naar je zin hebt en dat je al lekker op je gemak bent, die anne en begeleiders klinken ook echt heel aardig... al leuke jongens gezien of zijn t egt alleen maar readheads hahahaha , zie morgen wel een nieuw berichtje verschijnen en spreek je snel.. ps. mijs heeft een mailtje gestuurd en heeft het helaas helemaal niet naar haar zin en wilt graag naar huis... het valt allemaal ongelofelijk tegen en is heel armoedig!!! dus wees blij met waar je zit!! Xxxxxxxxx elena

  • 04 Februari 2013 - 13:17

    Nathalie:

    Hellooooo!
    het was leuk je net even gesproken te hebben.
    Super dat je ook naast stage leuke dingen meemaakt! en nog een keer... : lekker eten bediend krijgt jammie.
    Super goed dt je dat boek hebt meegenomen haha! daar hou je jezelf wel even zoet mee :p. ik heb ze zelf alle 3 gelezen en je gaat nog wat meemaken haha.

    Have fun!!
    xxxxxxxxxxxxxxxx Naaaaatje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Castleknock

Mijn eerste reis

Voor stage naar Dublin.

Recente Reisverslagen:

29 April 2013

Mijn allerlaatste verslagje!

12 April 2013

Week 11

04 April 2013

Week 10!

28 Maart 2013

Week 9!

21 Maart 2013

Week 8!
Lisa

Actief sinds 28 Jan. 2013
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 27184

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 13 April 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: