Mijn allerlaatste verslagje! - Reisverslag uit Nederasselt, Nederland van Lisa Willems - WaarBenJij.nu Mijn allerlaatste verslagje! - Reisverslag uit Nederasselt, Nederland van Lisa Willems - WaarBenJij.nu

Mijn allerlaatste verslagje!

Blijf op de hoogte en volg Lisa

29 April 2013 | Nederland, Nederasselt

Hoiii allemaal,

omdat zoveel mensen vragen om een verslag van mij zal ik hier dan echt mijn aller aller LAATSTE verslag plaatsen.

Zaterdag 13 April, EINDELIJK weer naar huis! Ik kon niet meer wachten om naar huis te gaan. Mijn ouders, broertje, familie, vrienden, iedereen weer te zien:D
Daarentegen vond ik het toch wel erg lastig om Dublin te verlaten. Wat een ongelofelijke top tijd heb ik hier gehad. Ontzettend veel gezien, geleerd en gedaan. Leuke mensen leren kennen, zeker een plek om terug te gaan!

Toen was het zo ver, koffers ingecheckt... jawel met overgewicht natuurlijk, maar wat kon mij het schelen.. ik ging naar huis!!
Daar zaten we dan in het vliegtuig, tijd om op te stijgen. Maar wanneer zal het vliegen bij Ryan Air nou eens een keer fatsoenlijk gebeuren??
Staan we ongeveer op de vertrekbaan, moesten we terug. Er zat een storing in het besturingssysteem. Nou jullie kunnen het wel raden, ik zat niet meer rustig en had behoorlijke zwetende handjes. Na een half uur was het probleem verholpen en zouden we gaan. Weer onderweg naar de vertrekbaan. Daar hebben we nog een uur stil gestaan.. Er werd niets gezegd dus ik was hartstikke zenuwachtig en wilde het liefst het vliegtuig uit en met een ander vliegtuig gaan want ik vertrouwde er niets meer van. Uiteindelijk werd er gezegd dat we op konden stijgen. Omdat het mistig was in Dublin was er een "file" van vliegtuigen ontstaan. Dublin liet eerst verschillende vliegtuigen landden en daarna mochten er weer een aantal de lucht in. Vreemde regeling naar mijn idee. haha

Finally in the air mijn ogen dicht gedaan en geslapen. Op het moment dat de daling werd ingezet was ik natuurlijk weer wakker. Wat een heerlijk gevoel weer veilig te landen in eigen landje! Snel het vliegtuig uit en de koffers halen en op naar pap, mam, paul en Nelly. Daar stonden ze dan, te wachten met ballonnen, vlaggetjes en het fototoestel haha. Tranen vloeide rijkelijk maar ook veel gelachen natuurlijk. Thuis hebben we heerlijk geluncht, alle Hollandse dingen gegeten die ik had gemist zoals aardbeien, boterhamworst, kaas, hagelslag enz. 's middags even naar opa en oma geweest en 's avonds een geweldig verrassingsfeest gehad. M'n lieve familie en lieve vriendjes en vriendinnetjes waren er. Heerlijke thuiskomst kan ik wel zeggen. Jeetje, wat had ik iedereen gemist!!!

Inmiddels zijn we alweer 2 weken verder en ben ik weer helemaal gewend aan mijn leventje hier in Nederland. Begin Ierland nu toch wel te missen hoor! Maar niets boven mijn eigen landje met iedereen die me lief is.

Het was een top tijd met diepe dalen en hoge pieken.
Maar het mooiste van alles, deze unieke ervaring pakken ze me nooit meer af! Het was FANTASTISCH!

Lieve mensen,
ik wil iedereen via deze weg nog een keer bedanken voor alle berichtjes, kaarten en reacties die ik heb gekregen. Deze hebben mij zeker geholpen om de tijd daar in Dublin vol te houden en door te zetten!

BEDANKT!

Dikke knuffel&kus


  • 29 April 2013 - 17:22

    Tante Nelly:

    He Lisa, ook al was ik van alles al op de hoogte, het blijft leuk om jouw verslagen te lezen.
    Je schrijft over diepe dalen en hoge pieken, maar je hebt 't toch maar mooi geflikt.
    Nu nog een stage bij Stichting Meander en dan hopelijk je diploma in de pocket en kun je op zoek naar een leuke baan. Dus nog genoeg reden om zo af en toe een verslagje te schrijven om ons op de hoogte te houden hahahaha.
    lieve groetjes Xx

  • 29 April 2013 - 19:56

    Papa, Mama En Paul:

    Hallo lieverd,

    Wat waren wij blij en opgelucht dat we het seintje kregen dat je eindelijk mocht vertrekken!
    Dan duurt het nog lang om je weer in onze armen te kunnen sluiten!
    "Opgedirkt" met ballonnen en vlaggen hebben tante Nelly, Paul, papa en mama op je gewacht. Heel veel leuke reacties kregen wij wel op het vliegveld in Eindhoven, hahahaha.
    Een "hartelijk" en "warm" welkom thuis voor jou, van werkelijk iedereen die om jou geeft en van je houdt! Super leuk..... Een zeer geslaagde verrassing..... Een heel gezellig feest!!

    Lieve Lisa, diepe dalen en hoge pieken, jij hebt ze gevoeld en ervaren.............
    Maar je hebt "ALLES" overwonnen!!!!!
    Wat een topprestatie heb jij geleverd.......
    Niet alleen papa, mama, je broer, je lieve peettante, maar ook opa en oma, al je tantes, ooms, neven, nichten, vriendinnen, vrienden en je collega's vinden jou een "kanjer"!
    Lisa, jij bent zoals je bent en daar zijn wij allemaal heeeeeeel gelukkig mee.

    Op naar de volgende uitdaging..............

    Love you xxx


  • 29 April 2013 - 22:01

    Marja:

    Het heeft even geduurd, maar daar was ie dan je allerlaatste verslagje.
    Je hebt het goed gedaan al die weken, maar toch wel weer lekker dat je
    terug bent hier in het kouwe kikkerland. Terug bij je warme familie, goede
    vrienden en je vele lieve vrienden.
    Denk terug aan de mooie tijd die je gehad hebt, nemen ze niet meer van
    je af en ga ervoor want er staan nog vele mooie dingen te gebeuren.
    Voor de laatste keer


    Veel liefs en knuffel

    Marja

  • 30 April 2013 - 15:51

    Tante Riekie:

    Hoi Lisa, Nog even een laatste reactie op je mooie verslagen. Fijn dat we je zo goed hebben kunnen volgen en
    af en toe een steuntje hebbben kunnen zijn . Wij hebben ze met veel plezier gelezen en vinden het grappig dat je nog een laatste verslag hebt geschreven. Lieve Lisa , je bent een bijzondere nicht voor ons . Wij wensen je super veel succes met je volgende stage. Maar eerst lekker vakantie vieren. XXXX DIKKE KNUFFEL
    van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederasselt

Mijn eerste reis

Voor stage naar Dublin.

Recente Reisverslagen:

29 April 2013

Mijn allerlaatste verslagje!

12 April 2013

Week 11

04 April 2013

Week 10!

28 Maart 2013

Week 9!

21 Maart 2013

Week 8!
Lisa

Actief sinds 28 Jan. 2013
Verslag gelezen: 2660
Totaal aantal bezoekers 27190

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 13 April 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: