Nog 4 dagen! - Reisverslag uit Nederasselt, Nederland van Lisa Willems - WaarBenJij.nu Nog 4 dagen! - Reisverslag uit Nederasselt, Nederland van Lisa Willems - WaarBenJij.nu

Nog 4 dagen!

Blijf op de hoogte en volg Lisa

23 Januari 2013 | Nederland, Nederasselt

Hallo allemaal,

ja ja, mijn allereerste berichtje op deze site. Ik hoop jullie hier een beetje op de hoogte te kunnen houden van mijn status in Dublin. Ik ben nu druk bezig met het pakken van mijn koffer maar het valt niet mee.. haha
Zondag 27 januari vertrek ik vanaf Eindhoven naar Ierland. Ik heb er erg veel zin in maar vind het ook wel heel erg spannend.

Nog even genieten van de laatste daagjes hier in Nederland en op naar een nieuw avontuur!

Tot snel.

Liefs xxx

  • 23 Januari 2013 - 17:57

    Tante Nelly:

    He Lisa, Leuk je eerste berichtje en ik ga je zeker volgen in Dublin.
    Geniet nog even van de laatste dagen hier in Holland.
    Gelukkig mag ik mee om je zondag uit te zwaaien, jij op weg naar een groot nieuw avontuur!!!!
    We zullen je allemaal wel heel erg gaan missen maar gelukkig kunnen we ook skypen (als de modem het doet... hahaha).
    groetjes Xx

  • 23 Januari 2013 - 18:46

    Tante Riekie:

    Hoi Lisa. kei leuk . Wij gaan je zeker volgen daar over het water. geniet nog even en plaag je broertje nog maar even flink. Wij zullen je zeker missen maar sturen af en toe wel een bericht.Op naar het spannende avontuur. Liefs xx

  • 23 Januari 2013 - 19:45

    Marja:

    He die Lisa,
    Leuk te lezen wat er allemaal te gebeuren staat. Spannend voor jouw maar ook zeker voor je ouders.
    Heerlijk om op deze manier op de hoogte te blijven. Geniet van al het mooie wat komen gaat.
    Veel plezier.
    Groetjes Peter en Marja

  • 23 Januari 2013 - 21:48

    Je Liefste Vriendinnetje:

    Lieffie, geniet idd nog van je laatste daagjes hier in Nederland. Je gaat t kei goed doen daar in Dublin, dat weet ik zeker want je bent gewoon een kanjer!! Ik ga je echt heel erg missen, dat heb ik al 20x gezegd geloften ik hihi. Moet ik mn echte zus al missen en nu mn tweede zussie ook nog! Hoop dat de 3 maanden een beetje snel voorbij gaan en dan pikken we de draad mooi weer op! Xxxxxx denise

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederasselt

Mijn eerste reis

Voor stage naar Dublin.

Recente Reisverslagen:

29 April 2013

Mijn allerlaatste verslagje!

12 April 2013

Week 11

04 April 2013

Week 10!

28 Maart 2013

Week 9!

21 Maart 2013

Week 8!
Lisa

Actief sinds 28 Jan. 2013
Verslag gelezen: 998
Totaal aantal bezoekers 27202

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 13 April 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: